Dag 5 - San Gimignano

14 september 2018 - San Gimignano, Italië

Vandaag zijn we, na een werkelijk heerlijk en uitgebreid ontbijt, naar het leuke Toscaanse stadje San Gimignano gereden, bekend als het Torenstadje. We hebben daar lekker rond gewandeld, lekker kopje koffie gedronken, we waren daar niet alleen en gelukkig net op tijd weer vertrokken voordat het helemaal vol liep met zelfie makende japanners. Toch leuk om daar geweest te zien. Bij het terug kijken van de foto’s zag ik dat ik tot mijn verbazing dat ik die drukte van mensen keurig heb kunnen weglaten. Op de terugweg langs de Lidl voor water en broodjes voor de reis van morgen. Bij de B&B heeft Ellie nog even een frisse duik in het zwembad genomen. De dag eindigde in Restaurant I Boceri, een restaurant waar de Italianen zelf ook graag eten, dus dat zou wel goed zijn, nou dat klopte dus ook! 😄

Morgenochtend vertrekken we hier weer op weg naar de volgende locatie, ongeveer 500 kilometer zuidelijker, naar de Amalfitaanse kust, Furore. Ik ben benieuwd wat ons daar te wachten staat.