Dag 16 - Comomeer

25 september 2018 - Cremia, Italië

Na een heerlijk ontbijt vanmorgen, hebben we de bus genomen vanuit Cremia naar het plaatsje Mennagio. Daar vandaan hebben we een dagticket voor de pont genomen zodat we over het meer konden varen waarheen we maar wilden. Als eerste kwamen we aan in Varenna. Daar was het schilderachtig mooi. We hebben daar van het dorpje genoten en zijn daarna overgevaren naar Bellagio, het schijnt zo te zijn dat als je hier in de buurt bent dat plaatsje bezocht móet hebben. Dat klopt ook wel en dat was te merken ook want het was er best wel druk, ik denk dat je daar in het hoofdseizoen letterlijk over de hoofden kunt lopen. In deze periode zijn die er gelukkig wat minder maar opvallend genoeg wel overwegend grijs 🤔. Bij het chique Hotel-restaurant Florence hebben wij een lunch aan het water gehad en daar lekker genoten van de Risotto, pasta een Chardonnay en Prosecco. Met het pontje via Varenna weer terug naar Mennagio waar wij bij Gelateria Edo (hoe leuk is dat) een ijsje hebben genomen en daarna met te bus weer terug naar Cremia. Via een prachtig smal padje dat ook nog eens lang een mooi watervalletje komt, weer teruggelopen naar de B&B.

We hebben er van genoten en vinden het hier zó leuk dat we eigenlijk geen afscheid kunnen nemen, dus hebben we maar besloten een nachtje langer hier te blijven.

Dus dat wordt een dagje Como(nog)meer 😊.

1. Gr. Boukje:
    26 september 2018
    Prachtige beelden! Wat zullen jullie genieten. Heerlijk hoor!
  2. Sandra Borst:
    26 september 2018
    Leuk hoor como nog meer😄
  3. Ma Kalkman:
    27 september 2018
    De volgorde klopt niet meer helemaal. Want deze dag heb ik overgeslagen. Maar hierbij als nog een reactie op Como"nog meer". Schitterende foto,s. Echt geweldig toch om dit te mogen meemaken. Blijf genieten!!