Dag 13 - Hallo Pompeï, vaarwel Sicilië

22 september 2018 - Pompei, Italië

Vanmorgen vroeg zijn we vertrokken vanuit Sinagra, via Messina met de veerboot weer naar het vaste land, daarna met wat tussenstops aangekomen midden in Pompei bij B&B 'Welcome', hier voelen we ons direct thuis. Aardige mensen met heerlijk gebrekkig Engels, hebben ons gelijk geprobeerd te vertellen wat er te beleven is in Pompeï en omgeving. De auto kan hier lekker blijven staan, die staat veilig achter een hek op een privé terrein. Hier vandaan lopen we binnen no time naar het centrum van het stadje. We kregen gelijk wat koffie en water aangeboden. Voor vanavond maar weer een lekker restaurantje uitgezocht, met een koolhydraten arm menu, (dat is niet helemaal gelukt ben ik bang 🤔)... Gelijk dan ook maar de lekkerste ijszaak van Pompei bezocht. Het blijft behelpen. 😄

1. Gr. Boukje:
    22 september 2018
    Ik zie het al, echt koolhydratenvrij eten!
    We genieten van jullie reisverhalen en foto’s !!
  2. Huub Cörvers:
    23 september 2018
    He Toppie daar mooi historisch gebouwen ,
    gaan jullie nog naar de begraven stad ( uitbarsting Vesuvius) ?
  3. Ma Kalkman:
    25 september 2018
    Fantastisch mooie en ongetwijfeld onvergetelijk reis. Conclusie: Jullie genieten optimaal".Fijn omdat te mogen mee beleven. De schitterende foto, s dragen daartoe bij. Nog veel plezier gewenst samen, ook tijdens de terugreis.